.png)



Projekt financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo, vendar vsebina ne odraža stališč Ministrstva za digitalno preobrazbo. #digiSI
Copyright 2024. Vse pravice pridržane.
Pravilnik o zasebnosti

Osnovni nivo
Program je namenjen osnovnošolkam in osnovnošolcem, starim od 6 do 15 let, zlasti učencem druge in tretje triade, ki jih zanima svet ustvarjalnosti, digitalnih tehnologij in sodobnih medijev.
Program Ninja Kid je sestavljen iz več tematskih sklopov, ki se smiselno povezujejo in postopno gradijo razumevanje digitalnega sveta ter temeljnih računalniških in ustvarjalnih kompetenc, prilagojenih osnovnošolski starostni skupini.
Udeleženci bodo na igriv in interaktiven način najprej spoznali osnovne pojme digitalnega okolja in njegov vpliv na vsakdanje življenje otrok in mladostnikov. Sledilo bo praktično ustvarjanje z digitalnimi orodji, kjer bodo mladi lahko ustvarjali zgodbe, slike, stripe, plakate ali kratke video vložke – vse z uporabo preprostih orodij, ki spodbujajo domišljijo, samostojno delo in sodelovanje.
V nadaljevanju se bodo udeleženci poglobili v teme digitalne etike, varnosti in zakonitosti, pri čemer bodo uporabljena kakovostna in preverjena izobraževalna gradiva, kot so vsebine SI-CERT.
Program se zaključi z ustvarjanjem končnega izdelka ali skupinskega mini-projekta, ki odgovarja na preprosto, a resnično vprašanje iz vsakdanjega življenja, ob tem pa pokaže pridobljeno znanje, ustvarjalnost in odgovorno uporabo tehnologije.
Udeleženci za vključitev v program ne potrebujejo nobenega predhodnega znanja s področja programiranja ali digitalnega oblikovanja. Edina pričakovana kompetenca je osnovna računalniška pismenost (uporaba brskalnika, osnovno upravljanje datotek, pisanje besedil). Vsa ostala znanja bodo osvojena skozi mentoriran proces in prilagojene praktične naloge.
Cilj programa je mlade opremiti z razumevanjem digitalnega sveta, razvojem ustvarjalnih in tehničnih veščin ter odgovornim pristopom k uporabi spletnih tehnologij. Ključni cilji vključujejo:
Program spodbuja tudi kritično razmišljanje o sodobni tehnologiji ter aktivno in odgovorno vlogo posameznika v digitalni družbi.